premis FCA recordistes i medallistes internacionals

4 màsters dels Lluïsos premiats pel Consell Català de l’ Esport

Aquest divendres s’ ha dut a terme a la seu del Consell Català de l’ Esport un reconeixement als màsters que han obtingut rècords o medalles internacionals, entre ells quatre lluïsencs.

En Joaquín Joyas ha estat reconegut pel seu rècord del món M60 en 800 en pista coberta. Recordem el marcon: 2’13″87.  I no ens cansarem de repetir-ho: aquesta temporada 6 rècords d’ Espanya i 7 de Catalunya.

Els altre tres premiats (Ana Esther Fidalgo, Ferran Rey i Ángela Pareja, a la 2ª foto per aquest ordre) ho han estat per les seves medalles per equips al campionat d’ Europa de cros. L’ Ana Esther i l’ Ángela van ser sots-campiones per equips F45 (11ª i 20ª individuals) i en Ferran 3er M50 (12è individual).

A la 1ª foto podeu veure, d’ esquerra a dreta, a en Joaquín Joyas, l’ Ana Esther Fidalgo, en Paco Martínez, en Jordi Pelegrí, l’ Ángela Pareja i en Prudencio Pérez, entrenador de les dues dones premiades i que ha recollit el premi d’ en Ferran perquè ell està a València per córrer la marató.

Moltes felicitats a tots ells.

Share this post

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

G.A.Els Lluïsos tots els drets reservats 2018