Aquest dissabte s’ ha celebrat a Tarragona la final del campionat de Catalunya de relleus de promoció, a la qual hi havíem col.locat a 4 equips.
Els sub-14 masculins s’ havien classificat tant en 4 x 80 com en 4 x 200 amb els mateixos rellevistes: Roc Martínez, Pau Sánchez, Luca Itchart i Víctor Ruiz (per aquest ordre a la foto de capçalera i canviats a la 1ª).
A la jornada prèvia havien passat com a tercers en 4 x 80 amb 42″72. Això sí, amb condicions climatològiques pitjors. Avui han corregut molt més ràpid tant a les semifinals com a la final.
A les semis han estat tercers a la seva cursa amb 41″87, fent el 6è millor crono de tots i un nou rècord de Mataró, que tenia 44 anys d’ antiguitat (1978) tal i com ens ha advertit en Guillem Pera (moltes gràcies!). El rècord del Maresme no queda lluny: 41″4 manuals (equivalent a 41″54 elèctrics) del Calella amb Roger, Noguera, Comas i Aubanell, també al 1978.
A la final han corregut 4 centèssimes més lents (41″91) però han millorat posicions, quedant 4rts a tan sols 10 centèssimes del bronze, posició que s’ anomena a l’ argot atlètic com a “medalla de xocolata”.
Als 4 x 200 ells mateixos s’ han classificat 8ens a la final directa amb 1’51″82, millorant també ostensiblement els 1’53″62 de 7 dies abans i situant-se 4rts al ranking de tots els temps.
Les sub-14 femenines han partiicipat també al 4 x 80, amb una actuació magnífica tot i no passar a la final.
Leyre Lozano, Naia Rubiales, Ariadna Martí i Natalia Calvache (per ordre a la 2ª foto i canviant posicions a la 3ª) han entrat 6enes a la seva semifinal amb 43″42, essent 11enes del total i quedant a 54 centèssimes de la final.
La seva millora respecte a la jornada prèvia ha estat espectacular, ja que aleshores van córrer en 45″19. I, a més, aquests 43″42 suposen un nou rècord del club, superant els 44″0 de Lauren Baker, Alba Grau, Alexandra López i Clara Sanz al 2009.
Els sub-12 masculins de 4 x 60 (Max Perona, Sebastián Abolafio, Ricard Martín i Lucas Lozano, per ordre a l’ última foto) han arribat 7ens a la seva semifinal amb 38″27, fent el 13è millor registre de tots.
Podeu veure aquí els resultats.